Korkunç Bulunabilecek On Tarot Kartı

 Bazı tarot resimleri kesinlikle acımasız görünse de, onlara tepkiniz, resimlerin kendisinden çok, sizin perspektifiniz ve resimler hakkındaki önyargılarınızla ilgilidir.

UYARI: Bir karttan ne kadar korkarsanız, görünme olasılığı o kadar artar.

Tarotun şu andaki düşünce tarzınıza göre eğilimler gösterdiğini ve bu eğilimlerin her zaman değişebileceğini unutmayın. Bu bölümde, sizi çıldırmış durumdaki insanların en çok korktuğu kartlardan bazılarını ve bu kartların yeni bir bakış açısıyla değerlendirilmesini gözden geçireceğim.

Kule


Korkunç. 
Hayatım parçalanıyor! Banka evimi haciz ediyor. İlişkim bitiyor. Sinir krizi geçirmeye gidiyorum. Bir felaket, trajedi ya da felaket olacak.

Yeniden inceleme: Karta iyice bakın. Bu resimde yanlış olan ne? Kulenin temeli kadar zayıf bir şeyin üzerine tünemiş olsaydın, sen de aşağı iniyor olurdun. Bir şey zayıf bir temel üzerine inşa edildiğinde. sonunda çöker. Bu kartı çekmek size kendinize, "Beni düşme riskine sokabilecek ne düşünüyorum veya yapıyorum? Felaketten kaçınmak için ne gibi değişiklikler yapabilirim?" Gibi sorular sorma şansı verir.

Bir uyarı alıyorsun. Kaçındığınız bir durumla başa çıkma şansınız var. Kırmızı ışık yanıp sönüyor. Unutma, kendin için gerekli bir değişikliği yapmayacağın zaman, kaçınılmaz duruma adım atacağına güvenebilirsin.



Ölüm


Korkunç.
Kim ölecek? Ölecek miyim? Ne ve ne zaman ölüyor?

Yeniden inceleme: Tabii ki öleceksin, ben ve bu dünyadaki her canlı zaman içinde öleceğiz! Ve evet, ölüm çok üzücü olabilir. Lütfen, tarotun belirli zaman dilimlerini tahmin etmediğini unutmayın!

Şimdi, karta bakın. Güneş doğuyor. Güneş dünyanın bir yerinde battığında, başka bir yerde doğar. Ölüm kartı fiziksel ölümü gösterebildiğinden, çoğu zaman, Ölüm kartı, yeni bir algının şekillenebilmesi için bazı yanlış algılamaların ortadan kalktığını gösterir. Bu, eski bir parçanızın ölmesidir, böylece yeni bir şeyin onun yerine doğacak yeri olur.




Üç Kılıç


Korkunç:
Kalbim kırıldı ya da kırılacak. Acı çok büyük! Üzüntüm sonsuz. Waaaaaa. . . yazık bana!

Yeniden inceleme: Karta yakından bakarsanız, bulutun gümüş bir astarı olduğunu görürsünüz. Her şey başarısız olduğunda, acı ve keder sizi kendinizi, başkalarını ve yaşam durumlarını daha geniş bir bakış açısıyla anlamaya açar. Kılıç kıyafeti plan yapmakla giderilir. Muhtemelen gerçeklikle uyuşmayan bir plan yapmışsınızdır ve her zaman olduğu gibi gerçeklik hakimdir.






Şeytan


Korkunç:
cehennemdeyim! Cehenneme gideceğim! Hayat cehennemdir! Karanlık ve olumsuz düşüncelere ve hislere sahip olmak beni berbat bir insan yapıyor.

Yeniden inceleme: Karta bakın. İnsanların boyunlarının etrafındaki zincirler gevşektir ve onları kaldırabilirler. Cehennem bir ruh halidir.

Hepimizin aydınlık ve karanlık ya da olgun ve olgunlaşmamış kişilik özellikleri var. Benliğinizin olgunlaşmamış tarafını kabul etmek, bilgeliğin başlangıcıdır. Olumsuz düşünceler ve duygulara sahip olmak normaldir. Onlar hakkında yaptığınız şey en önemli şeydir.





Beş Tılsım


Korkunç: 
Sokakta ve muhtaç olacağım! Asla ev diyebileceğim bir yerim olmayacak! Hayat zor ve gittikçe zorlaşıyor.

Yeniden inceleme: Resmin tamamına bakın. İnsanlar "eşyalarına" o kadar dalmışlar ki, ışıklı bir pencerenin hemen yanında yürüyorlar! Işıktan uzaklaşmak (evrensel bir hakikatin ve yüksek ruhunuzun, ruhunuzun. Benliğin sembolü) sizi soğuğa mı atıyor? Kendinizle ilgili bazı gerçeklerle yüzleşmek sizi içeri sokabilir mi?

Tılsım(Yıldız) (Pentacles,) fiziksel sonuçlar ve ürünlerle ilgilenir. Kendinizi güvende hissettiren şeyleri yeniden değerlendiriyor musunuz? Bazı zengin insanlar ruhen fakirdir ve kendilerini yoksul hissederler. Bazı fakir insanlar ruh bakımından zengindir ve kendilerini zengin hissederler.



Kılıçların Sekizlisi


Korkunç:
 Kapana kısıldım! Ben zaptediliyorum. Hiç gücüm yok. Kendimi savunamıyorum.

Yeniden inceleme: Karta bakın. Kılıçlar aslında kadını perdelemiyor. Resmin tamamına bakarsanız, başladığı yerden çok uzaklaştığını görürsünüz. Kule arka planda. Uzun süredir devam eden bir dar görüşlülük ve / veya zihinsel olarak engellenmiş hissetme durumunun varolmadığı düşünülüyor olabilir mi? Başka bir deyişle, zihniniz açılıyor mu?

HATIRLATMA:Kapana kısıldığınızı düşünmeye devam ederseniz, tuzağa düşersiniz. Eğer zorluklardan kurtulmanın bir yolunu bulduğunuzu düşünmeye devam ederseniz, çıkarsınız.




Asılmış Adam


Korkunç:
 Takılıyım, sinirliyim ve bittim! Hareket edemiyorum!

Yeniden inceleme:  Hmmmm, asılmış adam aslında oldukça rahat görünüyor. Başının üzerinde bir hale bile var. Baş aşağı dönersen ne olur? Evet, evet, kafanıza kan akıyor, ceplerinizden gevşek olan şeyler düşüyor ve her şey farklı görünüyor! Kart, bakış açınızı değiştirmeniz gerektiğini gösteriyor. Beni askıya alan sorunlar ya da koşullardan kendime bir mola verebildiğimde ve kendimi merkeze almak için bir şeyler yapabildiğimde, gereksiz olan azalır ve durumun kalbine inerim. Bunu yaparak, neyin önemli olduğuna dair yeni veya yenilenmiş bir görüş elde ederim.





Başrahip


Korkunç:
Dinde en çok nefret ettiğim şey, birinin bana ne yapmam ve yapmamam gerektiğini söylemesidir! Sen kimsin ki bana ne yapmam gerektiğini söylüyorsun?

İPUCU: öğretmenlerin kasıtlı olarak yanlış yönlendirdikleri, sakladıkları veya yanlış bilgi verdikleri durumlar, çünkü kendiniz için bir gerçeği ortaya çıkarmanızı istiyorlar. Bunu yapmak, içinizdeki öğretmeninizle çok değerli bir girişimde bulunmayı içerir. Hierophant, bu panjurlardan birini temsil eder.

Yeniden inceleme: Hierophant kelimesi, "ifşa etmek, göstermek veya bilinen" ve "gün ışığına çıkaran" anlamına gelen Yunanca hiero phantes'ten gelir. Hiyerofanın eli, sakin olmanızı ve içinizde yatan gerçeği dinlemenizi işaret eder. Hierophant, sizin kendi yüksek ruhunuzdur, ruh. Papa'nın kılığındaki öz. O senin sezgin, kalbinin içinde yaşayan iç öğretmendir.





































Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Ne Düşündüğünüzü Yazın (Comment)