Güneş ışınları tüysüz bir çocuk gibi aşağı iner, (Aptal'ın yaptığı gibi), Çocuk Farkındalığın arttığını göstermenin yanı sıra, eyersiz veya dizgin olmadan atın sırtına biner. Çocuğun ilk olarak Güç kartında görülen hayvani içgüdülerine tam hakimiyetini sembolize eder. Kartın arka planındaki duvar, büyük engellerin aşıldığını ve bunun sonucunda "içindeki çocuğun" iyileştiğini belirtir.
- Notalı Bestelerim
- Bestelerim
- Çeşitli eserler
- Amatör Denizcilik Eğitimi
- Resimlerim
- Şarkı ve Nota'sı
- Oxford English Set
- oyun havası
- GİTAR
- GameTunes
- Karaoke
- İskambil Oyunları
- .Color Theory
- Digital Paint
- Folklör
- Seslendirilmiş Nota'lar
- Org
- Sohbet
- Türk Sanat Müziği Teorisi.
- İngilizce
- Bateri
- DJ şarkıları
- Digital Yayın
- Döviz
- SOLFEJ(Müzik ses Bilgisi)
- Türk Müziği
- Amatör Denizci
- Blog Yaz.
- Diyet yap
- Fotoğrafçılık
- Lamba Bitkisi
- Resim Malz
- Resim Yapmak
- TSM Basit Makamlar
- Tarot Falı
- Usuller(TSM)
Yıldız (The Star)
Diz üstü çıplak bir kadın, evrensel bilincin büyülü sularının sembolü olan dalgalanan havuza meditatif olarak bakarken karaya ve suya su döküyor. Hem su hem de toprak onu destekliyor ve yaşamınızı temel alacağınız ruhsal referans noktaları aradığınızda, bunların ortaya çıktığını öne sürüyor. Evrensel aklın havuzunu karıştıran meditasyon ve dua, tanrısallığın varlığının kanıtını sağlarken, fiziksel dünya, görmeye, duymaya, hissetmeye, tatmaya, dokunmaya niyetlenenlere dua ve meditasyonla ruhsallaştırılmış duyularla algılandığında aynı deneyimi sunar. ve hepsinde ilahiyat kokusu.
Ay (The Moon)
Bir kerevit, havuzdan çıkar ve her şeyin kaynağı olan büyük okyanusu veya yaşamın rahmini sembolize eder. Bir kurt ve köpek Ay'a uluyor ve ayın tüm evreleri görülebiliyor. Bu semboller, otoyoldan daha yüksek bilince (uzak dağlara giden yol) giderken, tüm bilinç durumlarında hiçbir şeyin atlanamayacağı şekilde evrimleşmeniz gerektiğini gösterir.
Kule (The Tower)
Babil Kulesi, insanlığın ilahi gücü aşabileceği yanlış öncül üzerine inşa edildiğinden, ilahilik onu yıktı. Siz ve ben aşırı egoist ve / veya yanlış fikirlerden (veya "kulelerden") vazgeçemeyecek kadar gurur duyduğumuzda veya farkında olmadığımızda, ilahi müdahalenin evrensel bir sembolü olan ışık, yükümüzü hafifletmeye veya bizi aydınlatmaya yardımcı olur. Taç, düşen insanlar ve aşınmış temel, evrensel bilgelik ve anlayışla yerinden edilen, insana karşı ilahi ilkeler üzerine inşa edilmiş kavramları gösterir.
Şeytan(The Devil)
Evrensel baş melek "En Yüce Olanın Işık veya Gölgesi" anlamına gelen baş melek Uriel tahtına oturur. İbranice'de sayılar harflere çevrilir ve bunun tersi de geçerlidir. Bu sistemi kullanarak, 15 numaralı Şeytan'ın kart numarası, ilahiyat için kullanılan birçok isimden biri olan Jah kelimesi olur. Uriel'in el hareketi, geçmişte yüzeysel görünümlere, hepsinin içindeki tek ruha bakmanın değerini sembolize eder. Şeytanın beyaz sakalı, O'nun En Yüce'nin gölgesi olduğunu ima eder ve sizi gölgenizle olgunlaşmamışlıklarınızı kabul ettirir. Tanrısallığın bir gölgesi varsa, siz de yapabilirsiniz! İnsanlığını kabul etmek, kendinden nefretin zincirlerinden kurtulmanı sağlar. İnsanların etrafındaki, şeytanın tahtından kaynaklanan gevşek zincirler, sizi kısıtlayan aynı gücün sizi özgürleştirdiğini ima ediyor! Kartın The Lovers ile olan benzerliği, cehennemden geçmenin özgürlük tutkusu yarattığını gösteriyor.
Denge (Temperance)
Başmelek Mikail bir ayağı suda, diğeri karada durarak, ruhsal bir temelin günlük yaşamınızı desteklediğini ve dünyevi büyümenizin ve gelişiminizin ruhsal büyümenizi desteklediğini öne sürer. Bu yine, meleğin iki bardağı arasında akan suyun, üstte ve altta bulunan ruhun görünüşte çelişkili unsurlarını karıştırmasıyla görülür. Gökkuşağının tepesi, bu yaşamda üstlendiğiniz manevi çalışmada tamamen başarılı olacağınızı vaat ediyor.
Ölüm (Death)
Ölüm, konumundaki bir yükselmeyi temsil eden bir ata biner, ölümün bilinç yükseltici bir deneyim olduğunu sembolize eder, benliğinizi ve eylemlerinizi objektif olarak görmek için kişisel bilincinizi geride bırakırsınız. Hepsi ölümün ayağına düşer, her ne doğarsa doğsun sonunda öleceğini hatırlatır. Doğudan iki kule arasında yükselen güneş, güneşin doğuşu ve batışı kadar ölümün de yaşam döngüsünün bir parçası olduğunu gösterir. Ölümün, hayatın doğal akışının bir parçası olduğu yaşamla bütünsel bağlantısı, kartın arka planındaki su tarafından da gösteriliyor, hayatın ilk kez Baş Rahibe'nin cübbesinden aktığı görülüyor.
Asılan adam (The Hanged Man)
İbranice tav (Dünya veya Evrenin harfi kartı) şeklindeki bir ağaçtan rahatça asılı duran asılmış adam, geçici olarak sıradan zamanın dışına ve ebedi zamana adım atmıştır. Onun pozu, dünyevi olanınıza evrensel bir perspektif ekleme pratiğini gösteriyor. Halesi ve beyaz saçları, bilgeliğin kapısından geçtiğini gösteriyor. Bağlanmış olmasına rağmen, asılmış adam özgürce sarkıyor, bu da hayatın kısıtlamalarına karşı geniş bir tavrın sizi özgürleştirme potansiyeline sahip olduğunu öne sürüyor. Asılan adamın bacakları, gerçek köklerimizi simgeleyen cennete işaret ediyor.
Adalet (Justice )
Rahibe ve hierophant gibi adalet, tarafsızlığı ve dengeli bir bakış açısını öneren ikiz sütunların arasında oturur. Sağ elinde tartı ve sol elinde kılıcı tutan adalet, eylemlerini gerçekleştirmeden önce olası sonuçlarını tartar veya hesaplar. Neler yaşanabileceğinin sorumluluğunu almaya istekli olduğuna karar verdikten sonra, seçtiği hareket tarzının zamanla dengeleneceğine olan inancıyla hareket eder. Adaletin uzanmış ayağı, her zaman harekete geçmeye hazır olduğunu gösterir ve görünüşte belirlenmiş bir olaylar döngüsünü yeniden dengelemeye ve değiştirmeye yardımcı olur.
Çarkıfelek (Wheel of Fortune)
Dört kanatlı muhafız tekerleği çevreliyor ve tüm servetin yüksekten geldiğini gösteriyor. Bilginin dalgalı yılanı, yaşamın iniş ve çıkışlarının, Benliğinizi daha tam olarak bilme potansiyelini getirdiğini gösterir. Yeraltı dünyasının çakal başlı koruyucusu Anubis, dümenin üzerinde duruyormuş gibi görünüyor, karanlık zamanların yaşam döngüsünün doğal bir parçası olmasına rağmen, tanrısallığın her zaman sizinle birlikte seyahat ettiğini hatırlatıyor. Gizemlerin koruyucusu olan bir sfenks, tekerleğin dışında oturur ve doğum, yaşam, ölüm aşamalarında yaratılış döngüsünü izler ve tekerleklerdeki tekerlekleri yeniden doğurur. Koruyucunun tekerleğin üzerine yerleştirilmesi, tanık bilincinin geliştiğini, yaşamın ortasında sakin ve perspektif taşıyan bir durum olduğunu gösterir.
Kaydol:
Kayıtlar
(
Atom
)