Üç Asa (Three of wands)

 

Bir asaya yaslanmış olgun bir adam, uçurumun kenarından gemilerle dolu bir denize bakar. Ön plana iki asa dikilir. Denizdeki gemiler, onun fikirlerinin ve ilhamlarının başlatıldığını gösteriyor. Şimdi, mevcut yardıma, bekleyen iki asaya veya tek başına devam ederek başarı şansını artırıp artırmayacağına karar verme zamanı. Çizginin bir yerinde, tüm başarılı insanlar yardımın önemini anlıyor.

İki Asa (Two of Wands)

 

Bir elinde bir küre, diğerinde bir asa tutan bir adam çevreyi araştırıyor. Duvardaki bir halkaya başka bir çubuk sabitlenmiştir. Niyet dikkat çekmeye götürür. Bir proje başlatma bilgeliğini ve bunu dünyanın neresinde yapacağını düşünüyor. Halkadaki asa, dikkatini içe çevirmenin bilgeliğini de düşündüğünü gösteriyor. Kartın Büyük İskender'in dünyayı fethetmenin ortasında yaşadığı mutsuzluğu gösterdiği söyleniyor. Kart, "Gerçek ve kalıcı tatmin getiren nedir?"

İki Kılıç (Two of Swords)

 

İki çapraz kılıcı dengeleyen gözleri bağlı bir kadın, sırtı suya dönük olarak oturuyor. Bazıları onun bir dönüm noktasında olduğunu söylüyor. Dünyanın yoluna mı yoksa ruhun yoluna mı gidiyor? Ya da ikisini birden yapabilir mi?

İç analiz ve planlama, dış eylemi engeller. Akıllıca hareket etmek için aşırı duygulardan, sudan ve diğer dikkat dağıtıcı şeylerden uzaklaşarak denge arayışına girer. Kart, "Denge, Büyük İşin temelidir!" Diyen Yaşlanmayan Bilgelik ilkesinin bir hatırlatıcısı olarak görülüyor.

İki Kupa (Two of Cups)

 

Genç bir adam ve kadın bardaklarını birbirlerine vaat ediyorlar. Semboller yalnızca başka bir kişiyle yakınlaşma olasılıklarını göstermekle kalmaz; ayrıca animusunuzu ( animus bir kadının bilinç dışı erkek tarafı ve anima da bir erkeğin bilinç dışı kadın tarafı) ve canınızı içsel erkek ve dişi ve / veya bilinçli ve bilinçaltı parçalarınızın tanışmasını önerirler. Bu, kişinin kendisiyle yakınlaşmasına neden olur. İyileşme ve yenilenmenin sembolü olan Hermes Caduceus'u, böyle bir etkileşimden kaynaklanan bilgeliği ve yenilenmeyi göstererek tepede yükselir.