Üç Yıldız (Three of Pentacles)

 

Bir manastırda çalışmak üzere bir heykeltıraş görevlendirilir. Yapıya oyulmuş üç yükseltilmiş beş köşeli yıldız, çalışmasının manevi ideallerinin bir ifadesi olduğunu ima ediyor. Belge, sanatçı ile iki patronu arasında bir anlaşmaya varıldığını gösteriyor. Sanatçının yüksek becerisi ve çabalarının karşılığında takdir ve maddi tazminat alması, yükselen pozisyonuyla ifade ediliyor.

Dört Yıldız (Four Pentacles)

 

Fiziksel dünyanın sembolleri olan beş köşeli yıldızlar bu adamın kafasında, kalbinde ve ayaklarının altında olduğu için, görüntü dünyevi meselelerle meşgul olduğunu ve belki de kazandığı şeye tutunma ihtiyacını gösteriyor. Şehrin dışında bulunan adamın konumu, başkalarına bakmadan önce kendine bakması gerektiği anlamına gelir. Daha az şanslı olanlara yardım etmeyi düşünme ihtimali de var.

Beş Yıldız (Five of Pentacles)

 

Muhtemelen akraba olan iki fakir insan karda ve soğuğun içinde yürüyor. Beş köşeli yıldız bölmeli bir pencere yukarıda parlıyor. Fiziksel zorluk ve yoksulluk görüntüye nüfuz ediyor. Yukarıdaki parlayan pencere, fiziksel engellerle ve yoksunlukla başa çıkmaktan gelebilecek ruhsal gelişimi gösteriyor. 

 Pencere ayrıca şunu öneriyor: bu insanların geçmiş eylemlerini veya karmalarını dengelemek için bu koşullarda doğduğunu. Kartın daha eski bir yorumu, insanlara dilenci olarak atıfta bulunuyor, yaşamları için yalvaran fiziksel engelli insanlardan oluşan rahiplerin artık geçersiz bir düzeni.

Altı Yıldız(Six of Pentacles)

 

İyi giyimli bir adam, parayı bir çift terazide tartarak ihtiyacı olanlara dağıtır. Havada altı beş köşeli yıldız yüzüyor, bu da paranın adam aracılığıyla gelmesine rağmen, onu verme dürtüsünün çok yüksek olduğunu gösteriyor. Ölçeklere sahip adam (yüksek ruhumuz, ruhumuz, Benliğimiz) diz çökmüş alıcılara (her birimiz), farkında olsak da olmasak da, ruhsal olarak büyümemiz için ihtiyaç duyduğumuz fiziksel koşulları (beden, çevre vb.) Verir.

Altı Kılıç (Six of Sword)

 

Bir Sandalcı yolcuları diğer kıyıya taşır. Tekneye sıkışmış altı dengeli kılıçla sembolize edilen yolculuk planları iyi düşünülmüş. Yolcuların sırtları dönerek görünmeyene olan inancını gösteriyor. Sandalcı (görünmez yüksek ruhumuz, Benliğimiz) oturan figürleri (kişiliğimiz ve bedenimiz) başka bir yaşam deneyimine ve / veya bilinç düzeyine yönlendirir.

Altı Asa (six of Wands)

 

Bir asa taşıyan kalabalık, onurlu bir şekilde atın üzerinde oturan defne ağacından bir adamın yanında yürüyor. Sürücü, niyet ve dikkatle bir hedefi gerçekleştirdiğini ve bir kahraman ya da lider olarak saygı gördüğünü gösteren süslü bir asa tutar. Grubun hayranlığı, desteği ve anlaşması onu bu konuma getirmesine yardımcı oldu; bu fikir birliğini kaybetmesi, konumunu (en azından dışarıdan) kaybetmesi anlamına gelebilir. 

Altı Kupa (Six of Cups)

 

Çocuklar bir bahçede dururlar, bardakları çiçeklerle veya güzel duygularla veya fantezilerle doludur. Kart, kişinin koşulsuz sevgi ve destek hissettiği pastoral bir çocukluktan bahseder, birçok insanın asla deneyimlemediği bir durumdur. Arka planda dikkatlice duran adam, Yaşlanmayan Bilgelik ilkesini öneriyor: Hepimiz, fiziksel ebeveynlerimizin yapamadığı şekillerde ilahi ebeveynlerimiz tarafından gözetlenen ve sevilen tanrısal çocukların çocuklarıyız.

Beş Kılıç (Five of Swords)


 Eylemler tepki yaratır. Bir adam, geri çekilen iki adamın peşinden kederli bir şekilde bakıyor. Kılıçları yerde yatıyor. Sol elinde iki kaldırılmış kılıç taşır ve sağ elinde başka bir kılıç aşağıyı gösterir. Her şey değişir; geçici olarak başkaları üzerinde güç kullanıyor. İntikam, ön plandaki adamın eylemlerini motive ediyorsa, kazanan gibi görünebilir ama gerçekten değildir. Başkaları (arka plandaki erkekler) inanmadıkları şeyler için savaşmayı reddederse, kazanan gibi görünmeyebilirler ama gerçekten öyleler.

Beş Asa (Five of wands)

 

Beş adam, hayat oyununun ilerlediğini düşündüren asalar. Farklı yönlere giden insanlar, farklı görüşleri, bölünmüş dikkati, çatışan çıkarları ve / veya her bir kişinin grup içinde özel bir işlevi nasıl yerine getirdiğini ifade eder. Bir kişi sipariş için grubu aramaya çalışıyor gibi görünüyor. Bir tür uyumlu eylem olacaksa, grubun niyetinin yerine getirilebilmesi için kişisel çıkarların bir kenara bırakılması gerekir.

Beş Kupa (Five of Cups)


 Pelerinli bir kadın, devrilmiş üç fincana doğru bakıyor; ikisi onun arkasında dik durmaktadır. Görüntü, arkasındaki iki fincana (onu bekleyen yaratıcı olanaklar ya da hayat) dönmek için önce kaybedilenin, devrilen üç fincanın yasını tutması gerektiğini gösteriyor. Kart aynı zamanda kayıp, depresyon, keder ve öfke içinde sıkışmış ve hayatını sürdürmek için yardıma ihtiyacı olan birini tasvir ediyor.