Bir adam beş kılıcı taşıma sürecindedir, diğer ikisi ise üç süslü çadırın önünde yerde sıkışıp kalır ve bu da egzotik olasılıklar olduğunu düşündürür. Yaratıcı olasılıklar dünyasından bir şeyi gerçeğe dönüştürme sürecinde bir plan yapılmalıdır. Bir plan oluştururken, belirli olasılıklar ortadan kaldırılmalı veya geride bırakılmalıdır. Adam ileri giderken geriye baktığı için, görüntü bazı olasılıkları geride bıraktığını gösteriyor, ancak bazı çekinceler olmadan değil.
- Notalı Bestelerim
- Bestelerim
- Çeşitli eserler
- Amatör Denizcilik Eğitimi
- Resimlerim
- Şarkı ve Nota'sı
- Oxford English Set
- oyun havası
- GİTAR
- GameTunes
- Karaoke
- İskambil Oyunları
- .Color Theory
- Digital Paint
- Folklör
- Seslendirilmiş Nota'lar
- Org
- Sohbet
- Türk Sanat Müziği Teorisi.
- İngilizce
- Bateri
- DJ şarkıları
- Digital Yayın
- Döviz
- SOLFEJ(Müzik ses Bilgisi)
- Türk Müziği
- Amatör Denizci
- Blog Yaz.
- Diyet yap
- Fotoğrafçılık
- Lamba Bitkisi
- Resim Malz
- Resim Yapmak
- TSM Basit Makamlar
- Tarot Falı
- Usuller(TSM)
Yedi Kupa (Seven of Cups))
Hayallerle dolu bardaklar, özellikle de başka dünya olasılıklarına sahip olanlar, gölgeli bir figürün önündeki bulutlardan yükseliyor. Bardaklar, yaratıcı hayal gücünü ifade eder. Görünüşe göre, bu kişinin güçlü bir hayal gücüne sahip olduğunu düşündüren bir dizi yaratıcı olasılık ortaya çıkmıştır. Hayal edilen her şeyi meydana getirecek enerjinin mevcut olup olmadığı ve / veya odaklanmak için bir veya iki olasılığın var olup olmadığı, görüntünün sunduğu gizli zorluklardır.
Yedi Asa (Seven of Wands)
Sarp bir uçurumun üzerindeki bir adam bir asa savurur; alttan altı kişi daha çıkıyor. Bu adam, kendisini ve / veya düşüncesini gruptan, altındaki asalardan ayırma cesaretini ve içsel kesinliğini gösterir. İdeallerini takip ettiği için eleştirilere maruz kalsa da, tehdit edilmesine rağmen savunmaya kararlı görünüyor.
İki Yıldız (Two of Pentacles)
Bir genç, bir sonsuzluk işaretiyle birbirine bağlanan iki beş köşeli yıldızları (fiziksel çalışma ve eşyaların sembolleri) dengeler. Sonlu yaşamdaki sonsuzluğu görerek fiziksel çalışmanın ruhsal değerini öğreniyor (Kabalistlerin "küçükte büyük" dediği şey). Kartın arka planında dalgaları kullanan tekneler, her insan teknesinin fiziksel değişime maruz kaldığını öne sürüyor; bilgelik, hayatın iniş ve çıkışlarının ortasında dengede kalmakta yatmaktadır. Fiziksel şeylerin ve durumların ruhsal büyümeye yardımcı olan araçlar olduğunu kabul etmek sakinlik getirebilir.
Üç Yıldız (Three of Pentacles)
Bir manastırda çalışmak üzere bir heykeltıraş görevlendirilir. Yapıya oyulmuş üç yükseltilmiş beş köşeli yıldız, çalışmasının manevi ideallerinin bir ifadesi olduğunu ima ediyor. Belge, sanatçı ile iki patronu arasında bir anlaşmaya varıldığını gösteriyor. Sanatçının yüksek becerisi ve çabalarının karşılığında takdir ve maddi tazminat alması, yükselen pozisyonuyla ifade ediliyor.
Dört Yıldız (Four Pentacles)
Fiziksel dünyanın sembolleri olan beş köşeli yıldızlar bu adamın kafasında, kalbinde ve ayaklarının altında olduğu için, görüntü dünyevi meselelerle meşgul olduğunu ve belki de kazandığı şeye tutunma ihtiyacını gösteriyor. Şehrin dışında bulunan adamın konumu, başkalarına bakmadan önce kendine bakması gerektiği anlamına gelir. Daha az şanslı olanlara yardım etmeyi düşünme ihtimali de var.
Beş Yıldız (Five of Pentacles)
Muhtemelen akraba olan iki fakir insan karda ve soğuğun içinde yürüyor. Beş köşeli yıldız bölmeli bir pencere yukarıda parlıyor. Fiziksel zorluk ve yoksulluk görüntüye nüfuz ediyor. Yukarıdaki parlayan pencere, fiziksel engellerle ve yoksunlukla başa çıkmaktan gelebilecek ruhsal gelişimi gösteriyor.
Pencere ayrıca şunu öneriyor: bu insanların geçmiş eylemlerini veya karmalarını dengelemek için bu koşullarda doğduğunu. Kartın daha eski bir yorumu, insanlara dilenci olarak atıfta bulunuyor, yaşamları için yalvaran fiziksel engelli insanlardan oluşan rahiplerin artık geçersiz bir düzeni.
Altı Yıldız(Six of Pentacles)
İyi giyimli bir adam, parayı bir çift terazide tartarak ihtiyacı olanlara dağıtır. Havada altı beş köşeli yıldız yüzüyor, bu da paranın adam aracılığıyla gelmesine rağmen, onu verme dürtüsünün çok yüksek olduğunu gösteriyor. Ölçeklere sahip adam (yüksek ruhumuz, ruhumuz, Benliğimiz) diz çökmüş alıcılara (her birimiz), farkında olsak da olmasak da, ruhsal olarak büyümemiz için ihtiyaç duyduğumuz fiziksel koşulları (beden, çevre vb.) Verir.
Altı Kılıç (Six of Sword)
Bir Sandalcı yolcuları diğer kıyıya taşır. Tekneye sıkışmış altı dengeli kılıçla sembolize edilen yolculuk planları iyi düşünülmüş. Yolcuların sırtları dönerek görünmeyene olan inancını gösteriyor. Sandalcı (görünmez yüksek ruhumuz, Benliğimiz) oturan figürleri (kişiliğimiz ve bedenimiz) başka bir yaşam deneyimine ve / veya bilinç düzeyine yönlendirir.
Altı Asa (six of Wands)
Bir asa taşıyan kalabalık, onurlu bir şekilde atın üzerinde oturan defne ağacından bir adamın yanında yürüyor. Sürücü, niyet ve dikkatle bir hedefi gerçekleştirdiğini ve bir kahraman ya da lider olarak saygı gördüğünü gösteren süslü bir asa tutar. Grubun hayranlığı, desteği ve anlaşması onu bu konuma getirmesine yardımcı oldu; bu fikir birliğini kaybetmesi, konumunu (en azından dışarıdan) kaybetmesi anlamına gelebilir.