Eşlerin İlişkileri Hakkında Tarot Kartı Açılımı

 

İlişki Tarot Kartı Açılımı:


Bu açılım, iki kişiyle veya iki kişi için yapılacak şekilde tasarlanmıştır. İlişkinize ait bir soruyla ilgili olarak size ve partnerinize bireysel ve ilişkinize ilişkin görüşler sunar.

İPUCU: İlişki Yayılımı iki kişi için tasarlanmış olsa da gruplar için kullanılabilir. Bunu yapmak için, dahil olan her kişi için başka bir kart sütunu eklersiniz. Tabii ki, her kişi katılmalı.

Kartları yerleştirmek (Düzenlemek):

Bu format düzeni Şekil'de gösterilmiştir.




















İlişki Dağılımı kartlarını düzenlemek için şu adımları izleyin:
    1.  Sorunuzu çerçevelendirin.
    2.  Birkaç derin nefes alın ve rehberlik ve yön isteyin.
    3. Kartları sizin için uygun olan şekilde karın veya karıştırın. Karıştırırken sorunuzu zihinsel olarak tekrarlayın.
    4. her bir kişi 1'den 7'ye kadar olan kartları çevirir ve bunları sütunlara yerleştirir. İki kart sütunu yan yana yerleştirilmiştir.
          Kart 1, göstergedir. Siz ve partneriniz, " Çok Amaçlı Tarot Açılımı" bölümünde açıklandığı gibi, sizi temsil eden bir kart seçin. Gösterge kartları aynı zamanda ruh kartlarınız olabilir veya siz ve eşiniz ikinizi de temsil etmek için tek bir kart üzerinde anlaşabilirsiniz.
          • Kart 2, sorunuzla ilgili olarak sizin ve eşinizin fiziksel yönlerini belirtir.
          • Kart 3, sorunuzla ilgili olarak sizin ve eşinizin duygusal zeka yönlerini belirtir.
          • Kart 4, sorunuzla ilgili olarak sizin ve eşinizin manevi yönlerini belirtir.
          • Kart 5, sorunuzla ilgili olarak ilişkiniz aracılığıyla öğrenilen hayat derslerini belirtir. Bu kart, neyi büyüttüğünüzü ya da yaşadığınızı gösterecek şekilde yan yerleştirilmiştir.
          • Kart 6, sizin ve partnerinizin Kart 5 tarafından önerilen dersleri öğrenme yollarını belirtir.
          • Kart 7, açılım / ilişki hakkındaki genel yorumdur. Her iki sütundaki tüm kartların sayıları toplanarak tek bir kart seçilebilir veya her kişi kendi ayrı kartlarındaki sayıları toplayarak bir kart seçebilir.
            5. Her sütundaki yedi kartın anlamlarını yorumlayın. Bölümün başlarındaki "Bir açılımın anlamını yorumlama" kısmına bakın.
              6. Her kartı ayrı ayrı okuduktan sonra hikayenizi bir araya getirin. Her kart bir hikayedeki bir cümle gibidir; birlikte tüm hikayeyi elde edersiniz. Hikayeniz sorunuz hakkında ne öneriyor?
                7. Okumadan yaşam durumunuza almayı düşündüğünüz tutum hakkında bir onay oluşturmayı düşünün. Size niyetinizi hatırlatan bu destekleyici iç konuşmayı tekrarlayın veya yazın. Her partner bireysel bir onay oluşturabilir veya her ikisi de tek bir onay oluşturmak için birlikte çalışabilir.

                Örnek dağılım hikayesi:

                Bakhobiye ve Bakhobi neredeyse 30 yıldır evliler. Çocukları büyümüş ve kendi hayatlarına girmiştir. Şimdi Bakhobiye daha sade yaşamak ve yarı zamanlı çalışmak istiyor. Para harcamayı ve pahalı tatiller yapmayı seven Bakhobi, çok stresli ama yüksek maaşlı işinde "birkaç yıl daha" kalması için ona baskı yapmaya devam ediyor. Çalışmakla işe gidip gelmek arasında günde 14 saat evden uzakta olan Bakhobiye için görünürde bir son görmüyor.

                     Çift şu soru üzerinde çalışmayı kabul eder: "En büyük iyiliğimiz ve ilişkimizin en büyük iyiliği için farklı yaşam tarzlarına yönelik arzularımızla uzlaşmanın en iyi yolu nedir?" İşte Bakhobi ve Bakhobiye'nin kartları:
                • Kart 1 (gösterge): Kupa İkisi. Ruh kartları İmparatoriçe ve Hierophant'ı kullanıp kullanmayacakları konusunda ileri geri gittikten sonra, Bakhobiye ve Bakhobi  İki Kupa'ya karar verirler, çünkü "iki insan birbirini gerçekten seviyor gibi görünüyor ve bir anlaşma yapmaya açıklar Bu biziz. "
                • Kart 2 (fiziksel): Bakhobiye Sekiz Kılıç'ı çeviriyor: "Bir hapishanede yaşıyormuşum gibi hissediyorum. Her gün bir labirenti çalıştırmaya hapsolmuş gibi hissediyorum. Evet, kapının açık olduğunu görüyorum, ama Gözlerim bağlı. Sadece çıkış yolumu hissetmek zorunda kalacağım. " Bakhobi yıldız Kralı (Pentacles King'i) çevirir: "Yoksulluk içinde büyüdüm, lüks içinde yaşamayı seviyorum. Kalemin kralı olmayı seviyorum."
                • Kart 3 (zihinsel / duygusal): Bakhobiye Kupa Altılısı (Six of Cups'ı) çeviriyor: "Babamın bana bir hediye vermesini, özgürlüğümü bekleyen küçük bir kız olduğumu hissediyorum."  Bakhobi, Yıldız altılısı (Pentacles'ın Altı')yı çevirdi: "Kardeşlerim ve kız kardeşlerim ve ben anneme bakmak zorundaydık çünkü babanın hastalığı emekliliklerini sildi. Çocuklarımın veya başka herhangi birinin bize bakmak için hayatlarını yaşamayı bırakmasını istemiyorum. "
                • Kart 4 (ruhani):Bakhobiye Dört Kılıç'ı çekiyor: "İçimde derinlerde bir şeyler, bu hızlı ve öfkeli hızda devam etmek zorunda kalırsam hastalanacağımı ve emekliliğimin tadını çıkaramayacağımı söylüyor. gerçekten bir molaya ihtiyacım var ve sadece bir hafta izne değil. " Bakhobi Şeytan (The Devil)'ı çekiyor: "Whoa, para kazandığımı ve fiziksel zevki bir tür Tanrı haline getirdiğimi itiraf edeceğim. Ama diğer insanlarla uzun yıllardır ilgileniyorum, sadece kendimi şımartmak istiyorum. ' Zevk için çok yaşlıyım. "
                • Kart 5 (hayat dersleri): Bakhobiye  Asa Asını çeviriyor: "Ne kadar rahatsız edici olsa da, beni neyin mutlu ettiği konusunda daha iddialı olmam gerektiğini düşünüyorum. Ne kadar uzun süre çalışacağıma bir sınır koymalıyım. John'un bana izin vermesini beklemek yerine böyle davranacağım.
                "Mali durumumuzun ne olduğunu biliyorum ve iyiyiz. Yaklaşık üçte bir oranında daha az harcama yaparsak ve her zaman kaliteli ürüne gitmezsek, yarı zamanlı çalışmam işe yarar. Hey, koçluk yapabilirim ve Bakhobi Uzun bacaklarıyla birinci sınıf seyahat edebiliyor gerçekten bacak mesafesini azaltmaya ihtiyacı var. "
                  Bakhobi Kupa yedilisi (Seven of Cups'ı) seçer: "Bu benim. Tamam. Hepsini istiyorum! Ama Bakhobiye'yi de istiyorum. O kadar mutsuzsa, bazı ayarlamalar yapmaya hazırım."
                  • Kart 6 (yaşam derslerini öğrenmenin yolu): Bakhobiye İmparatoriçe'yi çeviriyor: "İmparatoriçe benim ruh kartım. Kendime saygılı davranmam gerekiyor.  Şimdi olduğu gibi çalışmaya ve para kazanmaya odaklanmış durumda değil, kendim için daha doyurucu bir hayat yaratmalıyım,. "
                  Bakhobi, On Kupa'yı alır. "Karttaki insanların hayattaki basit şeylerden nasıl memnun olduklarını gerçekten hissetmek istiyorum. Önümüzdeki kış ikinci torunumuz olacak. Büyükbaba olmayı seviyorum. Sanırım daha çok paraya sahip olmak istiyorum çünkü Ayrıca sevdiğim aileye daha çok vermek istiyorum. "
                    Belki de Bakhobiye'yi istediği gibi işini kesmesi için destekleme zamanı gelmiştir. Hey, belki ben de biraz yavaşlatırım. Belki de evde daha rahat hissedebilirim ve daha az tatile ihtiyacım olur. "
                    • Kart 7 (genel yorum): Savaş Arabası. Bakhobiye ve Bakhobi, Savaş Arabası (Chariot) kartının hikayelerini kendilerini bir araya getirdiği konusunda hemfikir.
                    Bakhobi  şöyle başlıyor: "Evlilik bazen taviz vermekle ilgilidir. Atlar aynı anda farklı yönlere çekiliyorsa, bir araba parçalanır."
                      Bakhobi  ekliyor: "Kesinlikle farklı yönlere doğru ilerliyoruz. Şimdi birlikte çalışacağız. Sanırım şimdiden daha iyi bir ilişkiye doğru ilerliyoruz."
                      • Bir olumlama yaratmak: Bakhobiye ve Bakhobi, amaçlarını akıllarında ön planda tutmak için olumlamalar yaratırlar.
                      • Bakhobi, "Hayatımın kontrolünü ele geçirirken kendimi iyi hissediyorum" diyor. Bakhobi, "Bunun için ruh kartım Adalet'i kullanacağımı düşünüyorum. Daha dengeli bir yaşam tarzı yaşamaktan zevk alıyorum" diyor.

                      Hiç yorum yok :

                      Yorum Gönder

                      Ne Düşündüğünüzü Yazın (Comment)