Psikolojik Durumlarımız için Tarot Kartı Açılımı


Pisikolojik Tarot Kartı Açılımı:

Bir konuya veya sorunlu duruma üç farklı psikolojik bakış açısından bakmanıza yardımcı olmayı amaçlamaktadır:

  • Bilinçaltınız veya çocuk benliğiniz. İçgüdüsel olarak nasıl hissettiğinizi, gördüğünüzü ve hayata nasıl tepki verdiğinizi. Sorunuzla ilgili doğal ve / veya otomatik yanıtlarınız.
  • Bilinçli veya yetişkin benliğiniz. Kişiliğiniz veya egonuz hayata nasıl bakar ve ona nasıl tepki verir. Sorunuza verdiğiniz bilinçli düşünceleriniz.
  • Süper bilinçli veya bilge benliğiniz. Yüksek ruhunuz, ruhunuz, Benliğiniz hayata nasıl bakar ve tepki verir. Sezgisel yanıtlarınız.
Bu dağılım size daha geniş bir bakış açısı ve muhtemelen durumunuz hakkında fikir verir.

Kartları yerleştirmek (Düzenlemek):

Bu dağılım içindeki kartların pozisyonları Şekil de gösterilmektedir.



















Psikolojik dağılılımı belirlemek için şu adımları izleyin:
  • 1. Sorunuzu çerçevelendirin.
  • 2. Birkaç derin nefes alın ve rehberlik ve yön isteyin.
  • 3. Kartları sizin için uygun olan şekilde karın veya karıştırın. Karıştırırken sorunuzu zihinsel olarak tekrarlayın.
  • 4. 1'den 4'e kadar olan kartları Şekil de gösterilen konumlara yerleştirin. Yine, bunu destenin en üstünden ilk kartı çevirerek, veya desteyi üç kümeye bölerek (çekeceğiniz her kart için bir tane çekip her pozisyon için her kümenin üstünden seçerek yapabilirsiniz). ) veya size uygun başka bir yolla.
  • 5. Dört kartın anlamlarını yorumlayın. Bölümün başlarındaki "Bir açılımın anlamını yorumlama" bölümüne bakın.
  • 6. Her kartı ayrı ayrı ve form içindeki konumuna göre okuduktan sonra hikayenizi bir araya getirin. Her kart bir hikayedeki bir cümle gibidir; birlikte tüm hikayeyi elde edersiniz. Hikayeniz sorunuz hakkında ne öneriyor?
  • 7. Okumadan yaşam durumunuza almayı düşündüğünüz tutum hakkında bir onay oluşturmayı düşünün. Size niyetinizi hatırlatan bu destekleyici iç konuşmayı tekrarlayın veya yazın.

Örnek dağılım hikayesi:

Bu bölüm size işteki Psikolojik açılım ile ilgili bir örnek verir.
Bakhobi, "İlgili herkesin en büyük hayrı için kız arkadaşım Bakhobiye'nin ailesiyle tanışmaktan duyduğum rahatsızlığın üstesinden nasıl gelebilirim?" Diye soruyor.
      
      Bakhobi, her kartı ilk düşüncelerine ve hislerine, kartın açılımdaki konumuna ve Kartlardaki yorumların yol açtığı fikirlere göre yorumlar.
  • Kart 1 (bilinçaltı): Üç Kılıç. "Üniversite profesörlerinden oluşan bir ailede büyüdüm, ancak okula gitmek için ellerimle çalışmayı tercih ettim. Ailem marangoz ve dolap yapımcısı olarak çalışmamı eleştirdi. Kırgın ve üzgün hissediyorum ve ailemden beni anlamasını diliyorum. Ben " Çok gergindim çünkü bir kız arkadaşın ailesiyle en son tanıştığımda olmadığım biri olmayı denedim ve bu bizim ayrılmamıza neden oldu. "
  • Kart 2 (bilinçli): Onluk Değnek. "Başkalarının benim hakkımda ne düşündükleri konusunda bu kadar endişeli olmanın ağır yükünü taşıdığımı görüyorum. Ben kimim. Bakhobiye beni seviyor ve beni eve getirecek kadar yeterince düşünüyor. Rahatsızlığımın sona ermesini gerçekten istiyorum . "
  • Kart 3 (süper bilinçli): Keşiş (Hermit)'in tersi. Bakhobi şaşkınlık hisseder, bu yüzden bazı fikirler için bu kartın olduğu bölüme gider ve okur: "Dünyaya uyum konusunda endişeli misin? Hangi dersi özümsüyorsun? Başkalarının görüp göremeyeceğine bağlı kalmadan ışığını parlatmanın bir yolu var mı?
Bakhobi, "Anne Babamın ve şimdi Bakhobiye'nin Anne Babasının  dünyasına uyum sağlamak konusunda endişeliyim. Herhangi bir üniversite derecem olmamasına rağmen iyi ve değerli bir insan olduğum dersini özümsüyorum. Işığımın parlamasına izin verecek ve ebeveynlerin bunu görebileceğine güveneceğim. Bakhobiye için iyiyim ve benim için doğru yoldayım. "
  • Kart 4 (genel yorum): Aşıklar. Çok amaçlı dağılımda 5. Adım altında açıklandığı gibi, destenin üstündeki kartları saymak yerine, bu konuma büyük bir arkana kartı koyma seçeneğiniz vardır. Bakhobi büyük arkana kartına gitmeyi tercih eder. Açılımdaki tüm kartların sayılarını toplayan Bakhobi  24 sayısını bulur. Büyük arkana'da sadece 22 kart olduğu için, bu sayıyı 2 + 4 = 6 yaparak azaltır ve genel yorum kartı olarak Aşıklar'ı alır. . Bakhobi  "Evet, Bakhobiye  ile olan bu aşk ilişkisi bana üzüntü ve aşağılık duygumu iyileştirme şansı veriyor" diye düşünüyor.
  • Hepsini bir araya getirirsek: "Sadece Bakhobiye ile değil, kendimle de daha iyi olma fırsatım var gibi görünüyor. Bu harika değilse ne olduğunu bilmiyorum."
  • Bir onaylama oluşturma: Bakhobi şu onaylamayı oluşturur: "Kim olduğum için sevilmeyi hak ediyorum."


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Ne Düşündüğünüzü Yazın (Comment)