Kararsızlık Durumlarında Tarot Kartı Açılımı


Kararsızlık Durumlarında Tarot Açılımı:

Tarot kartlarını evet veya hayır sorularını yanıtlamak için kullanmanızı önermesem de, bu durum tarotun karar verme sürecinize dengeli bir bakış açısı sunmasını sağlar. Örneğin, "İlerlemek için okula kaydolmak mı yoksa çalışmaya devam etmek mi  benim yararıma olur?" Okula kaydolmak için bir kart, çalışmaya devam etmek için ikinci bir kart ve başka bir olasılık için üçüncü bir kart koyarsınız. Bu dağılım, seçimlerinizin şimdi neye benzediğine bir bakış ve başka bir olasılık sunar.

Kartları yerleştirmek (Düzenlemek):

Bu dağıtım, çoğundan farklıdır çünkü kartların pozisyonlarını adlandırmak sizin görevinizdir; göz önünde bulundurduğunuz seçimler, her bir kartın neyi ifade ettiğini belirler. Bu formun düzeni Şekil'de gösterilmiştir.











       Kararsızlık durumlarında kartları düzenlemek için şu adımları izleyin:
  • 1. Sorunuzu çerçevelendirin.
  • 2. Birkaç derin nefes alın ve rehberlik ve yön için dua edin.
  • 3. Kartları sizin için uygun olan şekilde karın veya karıştırın. Karıştırırken sorunuzu zihinsel olarak tekrarlayın.
  • 4. İlk seçiminizin neye benzediğini gösteren 1. kartı çevirin. Üzerinde çalıştığımız örnekte, ilk seçenek okula kaydolmaktır.
  • 5. İkinci seçiminizin neye benzediğini gösteren 2. kartı çevirin. Örneğimizde çalışmaya devam etmek ikinci seçenektir.
  • 6. Yeni olasılığınızın neye benzediğini simgeleyen 3. kartı çevirin.
İPUCU: "Kartları çevirin" dediğimde, kartı karıştırdıktan sonra destenin üstünden seçmeyi kastediyorum.
  • Üç kartın anlamlarını yorumlayın. 
  • Her kartı ayrı ayrı ve formdaki konumuna göre okuduktan sonra hikayenizi bir araya getirin. Her kart bir hikayedeki bir cümle gibidir; birlikte tüm hikayeyi elde edersiniz. Senin hikayen ne öneriyor
  • Okumadan yaşam durumunuza almayı düşündüğünüz tutum hakkında bir onay oluşturmayı düşünün. Size niyetinizi hatırlatan bu destekleyici iç konuşmayı tekrarlayın veya yazın.

Örnek dağılım hikayesi:

Bakhobiye sorar, "Sevgili Yüksek Benlik, bir aile kurmamı(Çocuk sahibi olmak) yoksa gelecek yıl kariyerimi geliştirmeye devam etmemi yararıma?"
   
Kartları karıştırmadan önce, Bakhobi her biri için bir anlam atar. durum.
  • Kart 1: Şu anda kariyerimi sürdürmek neye benziyor.
  • Kart 2: Bir aile kurmak şu anda neye benziyor?
  • Kart 3: Yeni bir olasılık, 1. ve 2. kartlar arasındaki orta yol.
Bakhobi kartlaarı Karıştırdıktan sonra , Desteyi üç kümeye ayırır. İlk kümenin tepesinden bir kart çeker ve onu 1. pozisyona yerleştirir. Kalan iki pozisyon için de aynı şeyi yapar.

Bakhobi, her kartı ilk düşüncelerine ve hislerine, kartın açılımdaki konumuna ve Kartlarda yazan  yorumların yol açtığı fikirlere göre yorumlar.
  • Kart 1 (kariyerine devam ediyor): Adalet. "Eski Müdürümün haksız yere kovulduğundan ve bu göreve atandığımdan beri, her şeyin dengesiz olduğunu hissediyorum. Bu yüzden, diğer seçenekleri düşünüyordum. Şirketi seviyorum ama yeni işimi sevmiyorum. Yani, ben ' Bir aile kurmayı(Çocuk sahibi olmak)  düşünüyorum. Sağlıklı olduğumdan emin olmak için doktora bile gittim. "
  • Kart 2 (aile kurmak): İki Kılıç. "Burada kararsızım. Bir aile kurmaya gerçekten hazır olup olamayacağımı bilmiyorum. Ama bunun işimden bir çıkış yolu olacağını düşünüyorum. Evet, çocuk sahibi olmanın en iyi neden olmadığını biliyorum."
  • 3. Kart (1. ve 2. kartlar arasında yeni olasılık / denge): The Fool. "Harika, Aptal! Bir macera için can atıyorum. Ama gerçekten uçurumdan düşmenin ne olduğunu sadece Tanrı bilir? (Sanırım bunu her sabah yataktan kalktığımda yapıyorum.) bana ne seçersem seçeyim sonunda iyi sonuçlanacak bir yolculuk olacağını söylüyor, sanırım bu, yaptığım şeye ve ondan gelenlere karşı tutumuma bağlı olacak.
  • Bir onaylama yaratma: Bakhobiye, niyetini hatırlamak için şu onaylamayı yaratır: "İşle ilgili olumsuz duygularımı çözüyorum ve böyle yaparak hayatımı daha iyi bir dengeye kavuşturuyorum."
Ardından Bakhobiye hikayesini bir araya getiriyor:
"Evet, işim için oldukça üzgün hissediyorum, uğraşılması gereken şirkete karşı tonlarca öfke duyuyorum. Özellikle de önce biraz seyahat etmek istediğimde Kızgın olmak, işten kaçmak ve bir aile kurmak(Çocuk sahibi olmak)  için iyi bir neden değil,  Kocam ve ben önümüzdeki yaz Afrika ve Asya'ya gitmeyi planlıyorduk. Bu üçüncü üç aylık dönemimde sağ sırt çantam sırtımdayken gezinmeyi hayal edebiliyorum! Sanırım en iyisi işimde kalıp çalışmaya devam edeyim Şimdilik. Hey, belki iş durumum çözüldükten sonra kendimi bir aile için daha hazır hissederim ve gezimize çıkıyoruz "







Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Ne Düşündüğünüzü Yazın (Comment)